Fanpage pod kontrolą przedsiębiorcy
Firmy chcące ułatwić sobie obecność na Facebooku, Twitterze czy YouTube mogą skorzystać z narzędzi analitycznych i administratorskich.
– Media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami. Konsumenci oczekują stałego kontaktu z właścicielami firm – mówi Robert Hoffmann, dyrektor firmy 1&1 Internet. – Z badania przeprowadzonego przez 1&1 wynika, że prawie połowa konsumentów nie skorzystałaby z usług firmy, która nie jest aktywna w mediach społecznościowych.
Gdzie trzeba być
W Polsce największą potęgą w tej branży jest Facebook mający już ponad 11 mln zarejestrowanych użytkowników. – W tym serwisie skupionych jest 283 tys. polskich fanpage'y, a około 50–60 proc. z nich to strony komercyjne – mówi Jan Zając, wspólnik w firmie SmartNet Research & Solutions.
Do żelaznego zestawu serwisów społecznościowych, na których...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta