Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

WPP po raz ostatni największym domem mediowym świata

02 sierpnia 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Największe firmy komunikacyjne świata
źródło: Rzeczpospolita
Największe firmy komunikacyjne świata

Budżety reklamowe warte niemal 100 mld dol. obsługiwała w ubiegłym roku grupa WPP.

Grupa WPP skupia m.in. sieci agencji reklamowych, PR-owych i domów mediowych (m.in. obecne także na polskim rynku sieci Mindshare, Grey, JWT, MediaCom i MEC). W 2012 r. budżety, którymi zarządzały spółki z grupy, sięgały 95,7 mld dol., o 9,7 proc. więcej niż przed rokiem. Firmy skupione w ramach tej struktury obracały 28,1 proc. wszystkich budżetów przeznaczonych w ubiegłym roku na działania reklamowe i komunikacyjne.

WPP goniły w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9603

Wydanie: 9603

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament