WPP po raz ostatni największym domem mediowym świata
Budżety reklamowe warte niemal 100 mld dol. obsługiwała w ubiegłym roku grupa WPP.
Grupa WPP skupia m.in. sieci agencji reklamowych, PR-owych i domów mediowych (m.in. obecne także na polskim rynku sieci Mindshare, Grey, JWT, MediaCom i MEC). W 2012 r. budżety, którymi zarządzały spółki z grupy, sięgały 95,7 mld dol., o 9,7 proc. więcej niż przed rokiem. Firmy skupione w ramach tej struktury obracały 28,1 proc. wszystkich budżetów przeznaczonych w ubiegłym roku na działania reklamowe i komunikacyjne.
WPP goniły w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta