Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes też gra na Woodstock

02 sierpnia 2013 | Ekonomia | a.b.
Dla uczestników Przystanek Woodstock to głównie dobra zabawa. Dla firm, to okazja na przyciagnięcie nowych klientów, a czasami znalezienie pracowników.
autor zdjęcia: Dariusz Górajski
źródło: Fotorzepa
Dla uczestników Przystanek Woodstock to głównie dobra zabawa. Dla firm, to okazja na przyciagnięcie nowych klientów, a czasami znalezienie pracowników.

Setki tysięcy uczestników popularnego festiwalu rockowego to także gratka dla firm.

Na kolorowej mapie festiwalowego miasteczka wyróżniają się logo partnerskich firm Przystanku Woodstock. Zresztą nawet bez mapy łatwo można znaleźć dobrze zlokalizowane stoiska Pekao, Carlsberga, Allegro czy Playa. Zjeżdżające co roku do Kostrzyna nad Odrą tysiące amatorów muzyki i zabawy to unikalna szansa dotarcia do młodych konsumentów i pracowników.

W tym roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9603

Wydanie: 9603

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament