Voda kusi luksusem nie tylko w kraju
Mój biznes | Pierwsza polska woda premium ruszyła już na podbój Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kataru i Bahrajnu. W planach ma wejście do USA i Kanady.
Beata Drewnowska
– W Polsce powstaje coraz więcej eleganckich restauracji, które dbają o wszystkie elementy składające się na doświadczenie, jakim jest spożywanie posiłków w lokalu. Jednym z nich, podobnie jak dobre wino, jest woda – mówi Michał Niemczycki, właściciel i prezes spółki Voda Naturalna. – Mamy też naprawdę świetne źródła, a mimo to brakowało polskiej wody w opakowaniu o pięknym designie i pozycjonowanej jako produkt luksusowy – dodaje.
Lukę na rynku zdecydował się zapełnić pod koniec 2011 r., wprowadzając na niego markę Voda Naturalna. To pierwsza polska woda premium. Jej litrowa butelka, w zależności od miejsca sprzedaży, kosztuje od 9,9 do 30 zł.
Będą nowe produkty
Ubiegły rok upłynął firmie na budowaniu świadomości marki i rozwoju dystrybucji. Dziś Voda dostępna jest już w ponad 150 restauracjach i hotelach oraz w około 40 supermarketach i delikatesach.
Kolejny krok Voda Naturalna zrobiła na początku 2013 r. rozpoczynając sprzedaż pierwszej u nas wody z kolagenem.
– Obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na wody funkcjonalne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta