Warto budować silną markę
Co roku na polskim rynku pojawia się ok. 20 nowych, dużych brandów.
Firmy, które chcą i potrafią tworzyć dynamiczne rodzime znaki towarowe, warto wspierać. Ich promocja jest głównym celem konkursu „Rzeczpospolitej" Młoda Marka Sukcesu, w którym główną nagrodą jest ufundowana przez PKO Bank Polski kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł.
Każdego roku na polski rynek wchodzą nowe produkty. Każdego roku firmy tworzą nowe marki, by ze swoimi towarami i usługami łatwiej trafić do konsumentów.
Zatłoczony rynek
A ile właściwie mamy na rynku marek? Okazuje się, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.
– Mówi się, że liczba marek na polskim rynku przerasta liczbę słów w słowniku, ale tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta