Rusza nowy holding komunikacyjno-mediowy
Reklama | Do Group One, powstałej z połączenia agencji reklamowej Change Integrated i domu mediowego Value Media, dołącza dom mediowy Equinox Polska. Holding ma mieć przychody na poziomie ok. 300 mln zł.
Agencja Change Integrated i specjalizujący się w reklamie internetowej Value Media ogłosiły plany połączenia się w lipcu tego roku. – Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – tłumaczył wtedy Marek Żołędziowski, prezes nowo powstałego holdingu reklamowo-mediowego Group One (były prezes agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta