Motostrategie na czas kryzysu
Renault/Nissan ma metodę: to ucieczka do przodu. Podobnie uważają producenci marek premium – Daimler, BMW, Infiniti.
Korespondencja z Frankfurtu
Eksperci od ostatniego czwartku analizują pierwsze pomysły na przetrwanie kryzysu wystawców Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (kończy się 22 września). Zastanawiają się, którzy z prezesów koncernów mają rację. Czy firmy z segmentu premium, czy Sergio Marchionne, prezes Fiata/Chryslera, który zdecydował, że Fiat w tym roku we Frankfurcie pokaże po prostu „więcej tego samego", czyli nowe odmiany i kolory sztandarowych modeli, a więc wariacje na temat Fiata 500 i Pandy?
Ryzyko premiery
– Wypuszczanie premierowego modelu w takiej sytuacji, jaka panuje dzisiaj w europejskiej motoryzacji, to samobójstwo. Kiedy ostatecznie rynek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta