Promujemy. I co z tego będzie?
Polska pozyskuje kolejne granty na promocję krajowej żywności na rynkach zagranicznych. Mięso, owoce, produkty ekologiczne i nie wiadomo co jeszcze. Może lepiej skupić się na jednej kategorii i stworzyć faktyczną polską markę, znaną na świecie?
Włosi mają pizzę, spaghetti, parmezan, a Francuzi choćby sery czy bagietkę. Większość krajów może się pochwalić jakimś specjałem znanym niemal na całym świecie – nawet niewielka Belgia słynąca w końcu z pralin.
Polska staje się coraz poważniejszym eksporterem żywności, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta