Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gwiazda sprawdza się najlepiej

02 listopada 2013 | Biznes i finanse | Piotr Mazurkiewicz
Dawid Bowie bardzo rzadko bierze udział w kampaniach
źródło: Louis Vuitton
Dawid Bowie bardzo rzadko bierze udział w kampaniach
Tilda Swinton także unika reklam,  ale zrobiła wyjątek dla Chanel
źródło: Thunder/East News
Tilda Swinton także unika reklam, ale zrobiła wyjątek dla Chanel
Julianne Moore promowała głównie luksusową biżuterię Bulgari
źródło: Getty Images/AFP
Julianne Moore promowała głównie luksusową biżuterię Bulgari

handel | Zwłaszcza w reklamie luksusowej marki. Gwiazdą Louis Vuitton został właśnie Dawid Bowie – dowiedziała się „Rz”.

Louis Vuitton po raz kolejny zaprasza do podróży – marka znana jest z różnego typu akcesoriów, ale wciąż podkreśla swoje pochodzenie i rodowód. Gdy jej założyciel startował w 1854 r. z biznesem, zaczynał od kufrów podróżnych i długo firma była kojarzona właśnie z tego typu asortymentem.

Wszelkiej maści torebki, które są obecnie jej znakiem rozpoznawczym, zawojowały rynek światowy na dobrą sprawę dopiero kilka dekad temu.

Aby hasło było szczególnie nośne, trzeba jednak do kampanii zaangażować kogoś sławnego, dlatego w obecnej odsłonie kampanii biorą udział piosenkarz i aktor Dawid Bowie oraz amerykańska modelka Arizona Muse, która mimo skończenia ledwie 25 lat ma już na koncie udział w kampaniach takich potęg jak Fendi, Prada czy Saint Laurent. Zdążyła zostać matką i nawet na czas ciąży nie przerwała pracy. Film oraz zdjęcia promocyjne zostały zrobione w Wenecji.

Kampania startuje na początku listopada – obejmie telewizję i prasę, ale również kina. Powstała też specjalna aplikacja. Najwidoczniej nawet nobliwe marki podążają za najnowszymi trendami i szukają dotarcia do potencjalnych konsumentów, którzy najczęściej komunikują się ze światem za pomocą smartfona.

Gorbaczow i kufer

Nowa odsłona reklamowa to kolejny etap trwającej od lat kampanii marki, w której udział wzięły zarówno...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9680

Wydanie: 9680

Zamów abonament