Polsat trafił w gusta muzyczne
W tym roku główne telewizje postawiły 31 grudnia wieczorem na koncerty sylwestrowe. Najlepiej wyszedł na tym Polsat.
Tego typu imprezy to duże przedsięwzięcie logistyczne, które współfinansują: stacje telewizyjne, miasta, w których organizuje się koncerty oraz sponsorzy. Telewizje walczą nie tylko o budżety reklamowe, ale realizują również strategię wizerunkową. – Stacje są silnie profilowane. Promuje się określonych artystów, którzy mają się identyfikować z marką stacji – tłumaczy „Rz" medioznawca Wiesław Godzic.
Tegoroczne wyniki oglądalności imprez sylwestrowych pokazują, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta