Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polsat trafił w gusta muzyczne

03 stycznia 2014 | Kraj | Paweł Majewski
Oglądalność koncertu sylwestrowego w Polsacie była wyższa niż zsumowana oglądalność imprez TVP2 i TVN.
źródło: Rzeczpospolita
Oglądalność koncertu sylwestrowego w Polsacie była wyższa niż zsumowana oglądalność imprez TVP2 i TVN.

W tym roku główne telewizje postawiły 31 grudnia wieczorem na koncerty sylwestrowe. Najlepiej wyszedł na tym Polsat.

Tego typu imprezy to duże przedsięwzięcie logistyczne, które współfinansują: stacje telewizyjne, miasta, w których organizuje się koncerty oraz sponsorzy.  Telewizje walczą nie tylko o budżety reklamowe, ale realizują również strategię wizerunkową.  – Stacje są silnie profilowane. Promuje się określonych artystów, którzy mają się identyfikować z marką stacji – tłumaczy „Rz" medioznawca Wiesław Godzic.

Tegoroczne wyniki oglądalności imprez sylwestrowych pokazują, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9729

Wydanie: 9729

Spis treści
Zamów abonament