Owsiak, geniusz marketingu
Rozmowa z Erykiem Mistewiczem, ekspertem strategii marketingowych
Rz: Za nami 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pomysłodawca tej akcji Jerzy Owsiak dla wielu jest postacią kontrowersyjną. Kim on jest?
Eryk Mistewicz: Jerzy Owsiak to świetny marketingowiec i naprawdę niezły psycholog społeczny. Doskonale wpisuje się w gwałtowne poszukiwanie autorytetu, gdy wszystkie dotychczasowe zostały zanegowane. Wiele środowisk widzi w Owsiaku kogoś, czyj głos trafi do ludzi młodych, tak jak 20 lat temu.
W jaki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta