Bank zwróci klientowi to, co skradł jego pracownik
Obsługę rachunków trzeba tak zorganizować, by zapewnić bezpieczeństwo powierzonych środków i uniemożliwić przestępczą działalność własnych pracowników.
Barbara G. domagała się od PKO BP ponad 149 tys. zł, które przywłaszczyła sobie pracownica banku w latach 2004–2010. Obsługę jej rachunków prowadziła wtedy Elżbieta D., prywatnie koleżanka pokrzywdzonej. Barbara G. nie wiedziała o procederze, bo znajoma mówiła, że wypłacane pieniądze przeznacza na zakup obligacji oszczędnościowych. Została za to skazana przez Sąd Rejonowy w Hrubieszowie na karę pozbawienia wolności w zawieszeniu.
Barbara G. jeszcze przed wszczęciem śledztwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta