Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-commerce szansą dla firm kurierskich

20 czerwca 2014 | Transport i biznes

Rośnie handel internetowy, firmy kurierskie 
z myślą o klientach wprowadzają innowacje.

W branży logistycznej impuls do tworzenia innowacji wynika bezpośrednio ze zmieniającego się modelu zachowań konsumentów oraz stopniowego przenoszenia się relacji handlowych do internetu. Okazało się, że konsumenci docenili zalety zakupów internetowych, a dostawcy i producenci dostrzegli wysoką opłacalność nowego kanału sprzedaży – uważa Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Dodaje, że DPD Polska, „uwzględniając preferencje klientów, zmienia relacje z nimi na bliższe i bardziej elastyczne". – Obsługujemy wyłącznie klientów instytucjonalnych, jednak odbiorcami finalnymi przesyłek z rąk naszych kurierów są zarówno firmy, jak i konsumenci. Obie te grupy mają różne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9868

Wydanie: 9868

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Media planet

Zamów abonament