E-commerce szansą dla firm kurierskich
Rośnie handel internetowy, firmy kurierskie z myślą o klientach wprowadzają innowacje.
W branży logistycznej impuls do tworzenia innowacji wynika bezpośrednio ze zmieniającego się modelu zachowań konsumentów oraz stopniowego przenoszenia się relacji handlowych do internetu. Okazało się, że konsumenci docenili zalety zakupów internetowych, a dostawcy i producenci dostrzegli wysoką opłacalność nowego kanału sprzedaży – uważa Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.
Dodaje, że DPD Polska, „uwzględniając preferencje klientów, zmienia relacje z nimi na bliższe i bardziej elastyczne". – Obsługujemy wyłącznie klientów instytucjonalnych, jednak odbiorcami finalnymi przesyłek z rąk naszych kurierów są zarówno firmy, jak i konsumenci. Obie te grupy mają różne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta