Dzwonię, bo mam problem, polisę kupuję u agenta
Polacy dzwonią na infolinię do ubezpieczycieli, gdy chcą uzyskać pomoc. Rzadziej, aby kupić polisę. W I kwartale sprzedano ich przez telefon i internet 3,5 proc. mniej, a zebrana w ten sposób składka spadła o prawie 8,5 proc.
Problemem, z którym najczęściej klienci zwracają się do zakładu telefonicznie, jest likwidacja szkody. Aby przyspieszyć obsługę, towarzystwa stworzyły listę najczęściej zadawanych wówczas pytań.
– Większość rozmów dotyczy nie zakresu posiadanej ochrony, lecz kwestii formalnych, takich jak czas na zgłoszenie szkody czy potrzebne dokumenty – mówi Magdalena Szczepańska, dyrektor BOK w Gothaer. – Nasi konsultanci codziennie odbierają ok. 1100 telefonów. Dlatego ważna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta