Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzwonię, bo mam problem, polisę kupuję u agenta

20 czerwca 2014 | Ciekawa ekonomia
Spada sprzedaż polis przez telefon i sieć
źródło: Rzeczpospolita
Spada sprzedaż polis przez telefon i sieć

Polacy dzwonią na infolinię do ubezpieczycieli, gdy chcą uzyskać pomoc. Rzadziej, aby kupić polisę. W I kwartale sprzedano ich przez telefon i internet 3,5 proc. mniej, a zebrana w ten sposób składka spadła o prawie 8,5 proc.

Problemem, z którym najczęściej klienci zwracają się do zakładu telefonicznie, jest likwidacja szkody. Aby przyspieszyć obsługę, towarzystwa stworzyły listę najczęściej zadawanych wówczas pytań.

– Większość rozmów dotyczy nie zakresu posiadanej ochrony, lecz kwestii formalnych, takich jak czas na zgłoszenie szkody czy potrzebne dokumenty – mówi Magdalena Szczepańska, dyrektor BOK w Gothaer. – Nasi konsultanci codziennie odbierają ok. 1100 telefonów. Dlatego ważna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9868

Wydanie: 9868

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Media planet

Zamów abonament