Trzeba zawiadomić rodziców, że szkoła będzie likwidowana
Rodzice uczniów muszą być powiadomieni o zamiarze likwidacji szkoły. Skutecznie doręczona informacja jest warunkiem legalności całego postępowania w tym zakresie.
Warunkiem legalności uchwały o zamiarze likwidacji szkoły jest powiadomienie o tym wszystkich rodziców uczniów. Czy dopuszczalną formą podania tej informacji jest jej zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu bądź przez ogłoszenie w prasie?
Nie są to dopuszczalne formy powiadomienia rodziców uczniów o zamiarze likwidacji szkoły. Oparte są one na domniemaniu, że taka informacja dotarła do adresatów. Przyjmuje się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta