Hasło i logo jednak nie promują miasta
Marketing. Niemal każde miasto ma już logo i slogan reklamowy. Ale ponad połowa Polaków nie kojarzy hasła promocyjnego żadnego z miast.
Dane pochodzące z resortu finansów mówią, że samorządy rocznie na promocję wydają 650 mln zł. Jeśli uznamy, że organizowane przez samorządy wydarzenia sportowe i kulturalne mają także na celu promocję miejscowości, kwota ta ulegnie przynajmniej podwojeniu.
Od lat dla wielu samorządów najważniejszym elementem promocji jest stworzenie logo i hasła promocyjnego. Niektóre z nich mają nawet po kilka haseł i logotypów. Ostatnim mocno komentowanym znakiem graficznym, zaprezentowanym przez polski samorząd, było logo Krakowa ubiegającego się o organizację zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 r. Funkcjonowało ono od marca do maja i kosztowało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta