Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hasło i logo jednak nie promują miasta

01 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Takie logo miało promować zimowe igrzyska olimpijskie w Krakowie
źródło: Rzeczpospolita
Takie logo miało promować zimowe igrzyska olimpijskie w Krakowie

Marketing. Niemal każde miasto ma już logo 
i slogan reklamowy. Ale ponad połowa Polaków nie kojarzy hasła promocyjnego żadnego z miast.

Dane pochodzące z resortu finansów mówią, że samorządy rocznie na promocję wydają 650 mln zł. Jeśli  uznamy, że organizowane przez samorządy wydarzenia sportowe i kulturalne mają także na celu promocję miejscowości, kwota ta ulegnie przynajmniej podwojeniu.

Od lat dla wielu samorządów najważniejszym elementem promocji jest stworzenie logo i hasła promocyjnego. Niektóre z nich mają nawet po kilka haseł i logotypów. Ostatnim mocno komentowanym znakiem graficznym, zaprezentowanym przez polski samorząd, było logo Krakowa ubiegającego się o organizację zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 r. Funkcjonowało ono od marca do maja i kosztowało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9904

Wydanie: 9904

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament