Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wystraszyliśmy się kryzysu

01 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Piotr Henicz jest wiceprezesem, dyrektorem sprzedaży  i marketingu biura podróży Itaka. Twórca największej w Polsce sieci sprzedaży produktu turystycznego i autor strategii marketingowej touroperatora, obchodzącego w tym roku 25-lecie działalności. Poznaniak, ekonomista z wykształcenia.
źródło: materiały prasowe
Piotr Henicz jest wiceprezesem, dyrektorem sprzedaży i marketingu biura podróży Itaka. Twórca największej w Polsce sieci sprzedaży produktu turystycznego i autor strategii marketingowej touroperatora, obchodzącego w tym roku 25-lecie działalności. Poznaniak, ekonomista z wykształcenia.

Piotr Henicz | Warto być liderem – mówi wiceprezes biura podróży Itaka Filipowi Frydrykiewiczowi.

Itaka w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Początek to prywatyzacja WuPeTu...

Piotr Henicz: Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Turystycznego. Takich firm było w PRL kilkanaście – po jednym w każdym mieście wojewódzkim. Tę z Opola kupił w 1989 roku Mariusz Jańczuk z Leszkiem Szagdajem, wtedy koledzy ze studiów, a dzisiaj prezesi i wspólnicy w Itace.

Początki firmy były mało turystyczne.

Jeździło się wtedy na Zachód po samochody. Klienci, zapisując się na wycieczkę, deklarowali, ile mają pieniędzy i jakiej marki samochód chcieliby kupić. Autokarem jechało 40, 50 osób z gotówką w kieszeniach, a pilot wycieczki z listą zamówionych aut. Tak przyjeżdżali na największą giełdę samochodową w Europie pod Utrechtem w Holandii. Rola pilota sprowadzała się do tego, żeby pomóc wyszukać klientowi wymarzone auto i załatwić formalności. Wycieczka była udana, kiedy do Polski wracał pusty autokar z kierowcami i pilotem, a za nim sznur nowo kupionych aut. Wszyscy się trzymali razem, bo większość „turystów" była pierwszy raz za granicą. Były też organizowane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9904

Wydanie: 9904

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament