Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sitwa poddana cenzurze

04 sierpnia 2014 | Kraj | Paweł Majewski
PiS wykupiło około tysiąca citylightów. Na zdjęciu wizualizacja kampanii reklamowej partii
źródło: materiały prasowe
PiS wykupiło około tysiąca citylightów. Na zdjęciu wizualizacja kampanii reklamowej partii

Wakacyjną akcją plakatową w miastach PiS chce dotrzeć do wahających się wyborców PO.

Jak w sobotę rano ujawniliśmy   w internetowym wydaniu „Rz", opozycja zamierza wykorzystać sezon ogórkowy. W czasie, gdy z powodu sejmowych wakacji do opinii publicznej dochodzi mniej informacji politycznych, PiS rusza z ofensywą, w której przypomina o aferze taśmowej. Liczy, że w ten sposób wzbudzi zainteresowanie i nie pozwoli zamknąć dyskusji na temat niewygodny dla rządzących.

Choć pomysł PiS wywołał krytykę ze strony PO, eksperci uważają, że może przynieść partii Jarosława Kaczyńskiego polityczne korzyści.

PiS oburzone

W największych miastach Polski (m.in. Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, aglomeracja Śląska) pojawi się ponad tysiąc tzw. citylightów.

Na nośnikach umieszczonych zwykle na przystankach komunikacji miejskiej pojawią się plakaty, które odwołują się do billboardów PO z 2007 r. Idąca wtedy po władzę partia Donalda Tuska umieściła na nich swoich liderów (oprócz Tuska również Bronisława Komorowskiego, Hannę Gronkiewicz-Waltz,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9906

Wydanie: 9906

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament