Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawcy chcą zmienić badania czytelnictwa

19 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Prognozy dla polskiego rynku prasowego
źródło: Rzeczpospolita
Prognozy dla polskiego rynku prasowego

prasa | Celem jest m.in. to, by prasa mogła prezentować łączny zasięg wydań drukowanych i elektronicznych.

magdalena lemańska

Nowa metodologia badań prasowych ma zacząć być stosowana przez spółkę Polskie Badania Czytelnictwa w przyszłym roku.

W PBC trwają teraz testy nowych rozwiązań.

Zasięg multimedialny

Jak podały Izba Wydawców Prasy i PBC, zmiany zostaną wprowadzone, by w czasach czytania prasy w rozmaitych wersjach (papierowych i cyfrowych) wyniki pokazujące zasięg poszczególnych tytułów lepiej odpowiadały rzeczywistości.

– Celem ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9945

Wydanie: 9945

Spis treści
Zamów abonament