Cloud Technologies zarabia na chmurze
Mój biznes | Firma stworzyła narzędzie zwiększające efektywność kampanii reklamowych. Swój produkt sprzedaje również poza Polską.
dariusz wolak
Big Data (analiza dużych zbiorów danych) i cloud computing (dostęp do danych i oprogramowania przez internet) to jedne z najszybciej rosnących części rynku IT. Dlatego firmy działające w tych sektorach, zwłaszcza jeśli łączą obie kompetencje, imponują dynamiką rozwoju. W tej grupie jest m.in. Cloud Technologies, które mimo że powstało ledwie cztery lata temu, już wypracowuje zyski liczone w milionach złotych.
Skokowy rozwój
Notowana na NewConnect firma specjalizuje się w analizie dużych zbiorów danych wykorzystywanych w reklamie internetowej oraz e-mail marketingu. – Nasza autorska platforma, dzięki której reklamodawcy mogą lepiej dopasować treść reklam do potrzeb konkretnego użytkownika, co znacząco zwiększa efektywność kampanii, to jedyne tego typu rozwiązania w Polsce. Pracowaliśmy nad nią od 2011 r. Teraz zaczynamy zbierać owoce – tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes firmy. Narzędzie stworzone przez Cloud Technologies śledzi zachowanie grubo ponad 25 mln internautów na ponad 400 tys. witryn...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta