Apple Watch ma być przebojem
Na tę premierę czekali nie tylko fani iPhone’ów. Wczoraj koncern z Cupertino pokazał, że chce namieszać na rynku tzw. inteligentnych zegarków.
Sprzedaż Apple Watch, pierwszego smartwatcha z logo nadgryzionego jabłka, jeszcze w tym kwartale ma osiągnąć 4,8 mln sztuk – wynika z nieoficjalnych źródeł zbliżonych do amerykańskiego koncernu. Analitycy spodziewają się, że oficjalnie zaprezentowany wczoraj e-zegarek już w II kw. trafi nawet na 9 mln nadgarstków.
Eksperci ze Strategy Analytics prognozują, że choć Apple Watch...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta