Poczta Polska mocno stawia na e-handel i paczki
Jeszcze w III kwartale tego roku państwowy operator uruchomi własną internetową platformę handlową i bramkę do płatności online.
Szczegóły ekspansji w branży e-commerce nie są jeszcze znane. Wiadomo, że Poczta Polska (PP) chce przyciągnąć do serwisu jak najwięcej klientów: e-sklepów i kupujących internautów. Dzięki temu spółka mogłaby obsługiwać transakcje realizowane na jej platformie – zarówno pod względem płatności online, jak i usług logistycznych.
Jak się dowiedzieliśmy, platforma miałaby działać na zasadzie podobnej do internetowego pasażu handlowego uruchomionego w marcu przez DHL. Byłaby więc jedynie oknem wystawowym dla innych e-sklepów (PP miałaby promować na nim ofertę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta