Czy banki będą sprzedawać lodówki
Instytucje finansowe wiedzą o naszych preferencjach więcej niż portale społecznościowe.
Presja ze strony nowych konkurentów – m.in. operatorów telekomunikacyjnych i firm z rynku nowych technologii oferujących m.in. płatności w oderwaniu od usług finansowych – sprawia, że banki szukają nowych form działania. Chcą przejść od kart płatniczych i aplikacji mobilnych do roli „asystenta zakupowego", który nie tylko umożliwi transakcję, ale także doradzi, co, gdzie i za ile kupić.
– Bankowość w czystej postaci jest coraz mniej opłacalna. Ostatnio pojawił się wywiad z prezesem Alior Banku Wojciechem Sobierajem, w którym mówił...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta