Będziemy się dalej rozwijać w Europie
Phillip Luff | Interesują nas te rynki, gdzie rośnie klasa średnia. W Polsce jesteśmy skupieni na opracowywaniu założeń dla kanału naziemnego – mówi Magdalenie Lemańskiej dyrektor zarządzający Scripps Networks Interactive w naszym regionie.
RZ: Dlaczego powstała spółka Scripps Networks Polska i dlaczego to ona wystartowała w konkursie na kanał naziemny na nowym cyfrowym multipleksie? Przecież macie tu TVN.
Uznaliśmy, że to szansa dla naszego głównego biznesu, czyli kanałów lifestylowych. TVN jest ekspertem, jeśli chodzi o polski rynek, ale też jego skala działania jest znacznie szersza i obejmuje znacznie więcej niż lifestyle. Dostrzegliśmy więc szansę dla Scrippsa, który prowadził już wcześniej działalność w rejonie EMEA poprzez swoje biuro w Londynie. W Londynie mamy zespół, który ściśle współpracuje z polskim rynkiem w zakresie dystrybucji naszych kanałów czy reklam. Mamy już doświadczenie związane z Travel Channel i Polsat Food Network.
Wydaje mi się dziwne, że będąc właścicielem TVN, współpracujecie z Polsatem.
Są dla nas świetnym partnerem i nie ma tu żadnych planów zmian. Mamy do tej kwestii zupełnie „niepolityczne" podejście. Szukamy na rynku najlepszych możliwości rozwijania swojego biznesu. Także wniosek złożony w konkursie na zagospodarowanie multipleksu ósmego to naturalne rozszerzenie naszej obecności jako Scrippsa na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta