American Airlines jak tanie linie
Przewoźnik zamierza zmienić strategię i zacząć konkurować na rynku wewnętrznym z szybko rozwijającymi się liniami niskokosztowymi.
O planach American Airlines (AA) poinformowali szefowie tej linii podczas omawiania z inwestorami wyników finansowych spółki za III kwartał. Przewoźnik podał, że jego zysk netto wzrósł rok do roku o 80 proc., do 1,69 mld dol., w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. To głównie zasługa spadających cen paliw.
Według prezesa spółki Scotta Kirby'ego konkurencją dla przewoźnika są takie linie jak Spirit Airlines czy Frontier Airlines,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta