Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy chętnie wydają na sport

12 stycznia 2016 | Ekonomia
Sieci specjalistyczne kontra sklepy interentowe
źródło: Rzeczpospolita
Sieci specjalistyczne kontra sklepy interentowe

Wydatki na specjalistyczną odzież, buty czy sprzęt już przekraczają poziom 7 mld zł. Co więcej kolejne lata zapowiadają się dla branży bardzo optymistycznie.

Rynkiem handlowym coraz częściej rządzą mody, a uprawianie sportu jest dzisiaj zdecydowanie na fali. Na rynku panuje jednak ogromna konkurencja, ponieważ takie produkty sprzedają dzisiaj nie tylko specjalistyczne sieci, ale również choćby dyskonty czy hipermarkety.

Dlatego wartość rynku rośnie, z raportu firmy PMR wynika, że w 2015 r. o 5,6 proc. do 7,3 mld zł. – Mimo że odzież jest największym wartościowo segmentem rynku, to najszybszy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10341

Wydanie: 10341

Spis treści
Zamów abonament