Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Patriotyzm to działanie również w biznesie

29 stycznia 2016 | Życie Dolnego Śląska | Jolanta Ojczyk
źródło: materiały prasowe

Chcielibyśmy, żeby 
w naszych strojach grała reprezentacja Polski w piłce nożnej – mówi Wojciech
Setny, prezes firmy Surge Polonia, producenta odzieży patriotycznej.

Rzeczpospolita: Skąd się wziął pomysł na patriotyczną odzież?

Wojciech Setny: Sami chcieliśmy chodzić w takiej odzieży, z wysokiej jakości materiałów i z nowoczesnym designem, ale nic, co było na rynku, nie spełniało naszych oczekiwań. Stąd pomysł na stworzenie własnej marki. Od początku było też dla nas jasne, że naszą odzież będziemy także produkować w Polsce, wbrew trendowi w branży. Patriotyzm oznacza dla nas konkretne działania. Stwarzamy miejsca pracy w kraju. Współpracujemy z zakładami w Łodzi, przyczyniając się do odbudowy przemysłu włókienniczego w tym mieście. Czy jest lepszy sposób na to, by wspierać polską gospodarkę?

Co było najtrudniejsze na początku?

Największym wyzwaniem było wypuszczenie pierwszej partii. Kiedy zakładaliśmy firmę, część z nas jeszcze studiowała, część była już po studiach, ale nikt z nas do końca nie wiedział, jak funkcjonuje branża odzieżowa i przemysł tekstylny. Wszystkiego uczyliśmy się od podstaw....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10356

Wydanie: 10356

Spis treści
Zamów abonament