Polska na językach inwestorów
Prawie 24 000 uczestników reprezentujących ponad 7500 firm z ponad 90 krajów i silna reprezentacja z Polski. MIPIM, największe targi inwestycyjne w Europie poświęcone nieruchomościom, to dobry barometr globalnych nastrojów inwestycyjnych. W tym roku w Cannes może zabrakło słońca, ale nie optymizmu.
MIPIM to idealne miejsce, aby dotrzeć z przekazem do zagranicznych inwestorów i międzynarodowej opinii publicznej. – W tym roku Polska bardzo dobrze wykorzystała tę okazję – mówi Richard Stephens, redaktor naczelny magazynu „Poland Today" i organizator Poland & CEE Days na MIPIM. – Konferencja, którą zorganizowaliśmy na targach, była bardzo potrzebna. Międzynarodowa opinia publiczna wręcz domagała się wyjaśnień w związku z niedawnymi zmianami politycznymi – wyjaśnia Stephens.
Dariusz Bąk, prezes Gremi Media, podkreślił, że bardzo cieszy go zaangażowanie „Rzeczpospolitej" w MIPIM, ponieważ nieruchomości komercyjne i wspieranie rozwoju regionów to strategiczne kierunki rozwoju całej grupy kapitałowej.
Szczególnie pozytywnie została odebrana obecność wicepremiera Morawieckiego w Cannes. Po raz pierwszy w historii tak wysoki rangą przedstawiciel rządu wystąpił na MIPIM. Ten fakt był szeroko komentowany przez uczestników targów.
Wicepremier podkreślał, że polski rząd tak samo traktuje wszystkich inwestorów i stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Przekonywał, że inwestorzy zagraniczni, z którymi się spotyka, chcą przede wszystkim rozmawiać o dobrych danych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta