Czas na dobry biznes
Polska jest pierwsza w Europie i trzecia na świecie, jeśli chodzi o usługi dla biznesu. Perspektywy dla rynku biur, szczególnie w miastach regionalnych, są w związku z tym bardzo dobre.
Tak mówili w czasie spotkania inwestorów w Cannes – na międzynarodowych targach nieruchomości MIPIM 2016 – eksperci. Debata toczyła się m.in. podczas panelu „Poland & CEE Today", który odbył się pod patronatem „Rzeczpospolitej".
– Mamy najlepiej wykształconych młodych ludzi i bardzo dobre wskaźniki ekonomiczne. To wielki atut. Bo kapitał ludzki, obok silnej gospodarki, to podstawa dla inwestorów, którzy chętnie lokują w Polsce swoje centra usług dla biznesu – podkreślał Jacek Lavernes, szef polskiego oddziału ABSL (Association of Business Service Leaders in Poland – Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych).
Potrzebny dobry marketing
Jak podaje firma JLL, w 2015 r. centra nowoczesnych usług dla biznesu wynajęły aż 380 tys. mkw. powierzchni biurowej w głównych miastach Polski poza Warszawą. To aż 56 proc. całego popytu ze strony najemców zarejestrowanego poza stolicą....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta