Boty powodują w branży internetowej straty warte 150 mln zł
Według szacunków start-upu Neitec internetowe boty odpowiadają za 10 proc. wpływów z reklamy graficznej w Polsce.
Globalnie w tym roku boty „naciągną" reklamodawców aż na 7,2 mld dol. – oszacowało Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamodawców (ANA – Association of National Advertisers). Boty, czyli programy komputerowe udające w sieci ludzi, powodują, że reklamodawcy płacą w sieci za nieistniejące w rzeczywistości kontakty z reklamą.
Żeby zniwelować wpływ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta