Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sport nie nakręci sprzedaży telewizorów

28 kwietnia 2016 | Ekonomia
Producenci nie znaleŹli sposobu, jak zwiększyć sprzedaż telewizorów.
źródło: Rzeczpospolita
Producenci nie znaleŹli sposobu, jak zwiększyć sprzedaż telewizorów.

Producenci ogłaszają koniec ery 3D i zakrzywionych ekranów. Teraz rynek ma napędzać system UltraHD.

michał duszczyk

Popyt na telewizory od trzech lat spada. O ile do niedawna Polacy kupowali prawie 2,5 mln odbiorników rocznie, o tyle już w 2015 r. do naszych domów trafiło ich o 120 tys. sztuk mniej. Eksperci mówią o głębszym trendzie spadkowym i przekonują, że nawet najbliższe wielkie imprezy sportowe, które z reguły mocno nakręcały sprzedaż telewizorów, niewiele zmienią. Producenci wątpią, by odbywające się we Francji mistrzostwa Europy w piłce nożnej czy olimpiada w Brazylii sprawiły, że sprzedaż wróci do poziomów sprzed dwóch–trzech lat.

Piłka jako magnes

– Całkowita sprzedaż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10432

Wydanie: 10432

Spis treści
Zamów abonament