Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing, szczepionki i klauzula sumienia

24 maja 2016 | Nauka | ŁK

Polscy lekarze z całego świata spotkają się 
w Warszawie, by omówić ważne dla środowiska medycznego kwestie.

Już po raz dziewiąty odbędzie się Kongres Polonii Medycznej. Impreza połączona jest z II Światowym Zjazdem Lekarzy Polskich i weźmie w niej udział ponad 1000 ekspertów. Tematów obrad będzie wiele, niektóre budzące spore emocje, np. klauzula sumienia lub ruchy antyszczepionkowe. Zebrani będą też dyskutować nad coraz potężniejszą rolą marketingu w medycynie i postarają się wskazać pozytywne i negatywne strony tego zjawiska.

Dzięki obecności lekarzy z całego świata podczas kongresu będzie możliwe zastanowienie się nad wadami i zaletami różnych systemów opieki medycznej, nad tym, z jakich wzorców w jakich dziedzinach najlepiej czerpać inspirację.

Kongres odbędzie się 2–4 czerwca w Warszawie. „Rzeczpospolita" patronuje wydarzeniu.

Wydanie: 10453

Wydanie: 10453

Spis treści
Zamów abonament