Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czym zdobyć milenialsa?

09 września 2016 | Ekonomia
Paneliści zastanawiali się, kim jest milenials i jak znaleźć „sposób” na takiego konsumenta, dla którego ważne są już nie tylko cena i jakość, ale i otoczka wartości budowanych przez markę
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Rzeczpospolita
Paneliści zastanawiali się, kim jest milenials i jak znaleźć „sposób” na takiego konsumenta, dla którego ważne są już nie tylko cena i jakość, ale i otoczka wartości budowanych przez markę

Wchodząca stopniowo na rynek pracy najmłodsza grupa dorosłych zmieniła zasady gry na linii marka–klient.

Aneta Wieczerzak-Krusińska

Osiem milionów polskich konsumentów urodzonych w latach 1985–2000 – nazwanych pokoleniem milenialsów, zaczyna zarabiać i wydawać coraz więcej. A przy tym ma duży wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez swoich rodziców i dziadków.

Jak znaleźć „sposób" na konsumenta, dla którego już nie tylko cena i jakość produktu są ważne przy jego wyborze, ale także cała otoczka, tzw. ekosystem wartości budowanych przez markę? I kim jest milenials?

My chcemy teraz więcej

Między innymi na te pytania starali się odpowiedzieć dyskutanci panelu „Najpierw pokochają, potem kupią. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych milenialsów?", który odbył się drugiego dnia Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Raport o tym tytule, przygotowany przez firmy Payback Poland...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10544

Wydanie: 10544

Spis treści
Zamów abonament