Czym zdobyć milenialsa?
Wchodząca stopniowo na rynek pracy najmłodsza grupa dorosłych zmieniła zasady gry na linii marka–klient.
Aneta Wieczerzak-Krusińska
Osiem milionów polskich konsumentów urodzonych w latach 1985–2000 – nazwanych pokoleniem milenialsów, zaczyna zarabiać i wydawać coraz więcej. A przy tym ma duży wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez swoich rodziców i dziadków.
Jak znaleźć „sposób" na konsumenta, dla którego już nie tylko cena i jakość produktu są ważne przy jego wyborze, ale także cała otoczka, tzw. ekosystem wartości budowanych przez markę? I kim jest milenials?
My chcemy teraz więcej
Między innymi na te pytania starali się odpowiedzieć dyskutanci panelu „Najpierw pokochają, potem kupią. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych milenialsów?", który odbył się drugiego dnia Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Raport o tym tytule, przygotowany przez firmy Payback Poland...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta