Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słupek: pieniądze za nieudany urlop

09 września 2016 | Prawo | Jagoda Kuraś

W czwartkowym programie #RZECZoPRAWIE Katarzyna Słupek z Europejskiego Centrum Konsumenckiego mówiła o wakacyjnych sporach z zagranicznymi firmami.

– Jeśli organizujemy wyjazd przez biuro podróży, to tam też składamy reklamację. A jeśli mamy problem z lotem, zwracamy się do linii lotniczej. Podobnie jest z wynajmem pokoi hotelowych czy samochodów – mówiła ekspertka.

– Na złożenie pisma konsument ma 30 dni. W reklamacji musi się znaleźć opis sytuacji, dokumentacja i roszczenie. Żądanie ma być racjonalne, ułatwi to porozumienie z przedsiębiorcą – zwróciła uwagę Słupek. – Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z odpowiedzi, możemy zwrócić się do ECK – powiedziała. —j.k.

Wydanie: 10544

Wydanie: 10544

Spis treści
Zamów abonament