Obowiązki centralizacyjne VAT powiatowego urzędu pracy
Od 1 stycznia 2017 roku żadna umowa, ani żadna faktura nie może być wystawiona na powiatowy urząd pracy jako na nabywcę, tylko na powiat.
Elżbieta Rogala niezależny ekspert i wykładowca VAT
Czy jeśli powiatowy urząd pracy ogranicza wykonywane przez siebie zadania tylko i wyłącznie do swojej działalności statutowej, to czy ma jakiekolwiek obowiązki związane z centralizacją rozliczeń VAT z powiatem, która musi nastąpić najpóźniej z dniem 1 stycznia 2017 roku?
Powiatowy urząd pracy (PUP) jest jednostką organizacyjną powiatu działającą w formie jednostki budżetowej. Wchodzi w skład powiatowej administracji zespolonej. Celem działania urzędu jest realizacja zadań państwa w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej. Do zadań urzędu należy wykonywanie zadań...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta