Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obowiązki centralizacyjne VAT powiatowego urzędu pracy

08 listopada 2016 | Administracja | Elżbieta Rogala

Od 1 stycznia 2017 roku żadna umowa, ani żadna faktura nie może być wystawiona na powiatowy urząd pracy jako na nabywcę, tylko na powiat.

Elżbieta Rogala niezależny ekspert i wykładowca VAT

Czy jeśli powiatowy urząd pracy ogranicza wykonywane przez siebie zadania tylko i wyłącznie do swojej działalności statutowej, to czy ma jakiekolwiek obowiązki związane z centralizacją rozliczeń VAT z powiatem, która musi nastąpić najpóźniej z dniem 1 stycznia 2017 roku?

Powiatowy urząd pracy (PUP) jest jednostką organizacyjną powiatu działającą w formie jednostki budżetowej. Wchodzi w skład powiatowej administracji zespolonej. Celem działania urzędu jest realizacja zadań państwa w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej. Do zadań urzędu należy wykonywanie zadań...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10594

Wydanie: 10594

Spis treści
Zamów abonament