Zegarki dalej zyskują
Choć eksport czasomierzy ze Szwajcarii spada, w Polsce branża nie widzi oznak spowolnienia. Marki luksusowe rosną nawet w tempie dwucyfrowym. piotr mazurkiewicz
Zegarek dobrej marki to od lat jeden z symboli pozycji społecznej i prestiżu, dlatego wiele osób chętnie inwestuje w tego rodzaju produkty. Na podstawie danych o imporcie i poziomie marży detalistów można szacować, że wartość tego rynku w Polsce sięga już 800 mln zł rocznie i systematycznie rośnie.
Luksus w cenie
Przedstawiciele marki TAG Heuer z koncernu LVMH mówią o dwucyfrowym wzroście swojej sprzedaży do salonów – zarówno pod względem wartości, jak i liczby zegarków. Firma podkreśla, że coraz lepsze perspektywy widać dla modeli z najwyższej półki. – W Polsce sprzedało się kilka najdroższych modeli, m.in. dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta