Spór z klientem nie musi trafiać na wokandę
UOKiK przygotował poradnik dla przedsiębiorców, który powinien ułatwić im wypełnienie nowych obowiązków związanych z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich.
Akcja związana jest z tym, że 10 stycznia 2017 r. wchodzi w życie ustawa z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Przedsiębiorca, który odrzuci reklamację konsumenta, będzie miał obowiązek poinformować go o możliwości rozwiązania sporu pozasądowo, co w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta