Facebook powalczy o reklamy z telewizjami
Największa platforma społecznościowa świata nie tylko planuje stworzyć własną aplikację na dekodery telewizyjne, ale także chce zwiększyć wydatki na własne treści wideo.
Jak zapowiedział podczas prezentacji wyników finansowych firmy za IV kwartał Mark Zuckerberg, prezes Facebooka, spółka stworzy cały „ekosystem wideo", co będzie oznaczało także produkowanie własnych treści tego typu.
Jeszcze w grudniu Ricky Van Veen, szef globalnej strategii kreatywnej koncernu, zapowiadał, że Facebooka interesuje także zakup tego typu treści od partnerów zewnętrznych – przy czym na celowniku są nie tylko filmy czy seriale, ale także np. materiały z relacjami sportowymi.
To nie tylko obowiązkowe nadążanie za trendami rynkowymi, ale też pomysł na utrzymanie tempa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta