Zmiana na szczycie jest ryzykownym manewrem
Volvo nie zostawiło niemiecko-japońskiej konkurencji wielkich szans.
Robert Przybylski
Najpopularniejszy luksusowy SUV Europy, czyli Volvo XC60, ma następcę: to nowe Volvo XC60, które właśnie wchodzi do sprzedaży. Marka sprzedała w ciągu dziewięciu lat na całym świecie blisko milion samochodów pierwszej generacji. Stanowiła ona 30 proc. sprzedaży Volvo i przyczyniła się do rozkwitu marki. W 2016 roku firma znalazła klientów na rekordową liczbę 530 tys. aut.
Prezes Volvo Car Group Hakan Samuelson jest pewien, że nowość będzie równie dobrze przyjęta jak poprzednik. – Mamy tradycję oferowania atrakcyjnych stylistycznie, dynamicznych SUV–ów, które wykorzystują najnowsze technologie – zapewnia. Nowy SUV XC60 otrzymał wszystkie systemy znane z większego XC90.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Volvo znane jest z bezpiecznych samochodów i nowy model nie jest wyjątkiem. – Chcemy sprawić, aby po 2020 roku nikt w naszym samochodzie nie zginął i nie został ciężko ranny –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta