Promowanie męża jest działalnością
Od zarobku za udostępnianie wizerunku aktora można płacić liniowy podatek.
Osoba zajmująca się promocją swojego sławnego małżonka rozlicza się jak przedsiębiorca. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią kobieta prowadząca agencję reklamową. Zajmuje się promowaniem sławnych osób. Zawarła nieodpłatną umowę o współpracy z mężem, znanym aktorem. Z kontraktu wynika, że może korzystać z prawa do jego wizerunku i komercjalizować go,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta