Polaków kusi biznes sprzedaży bezpośredniej
Do prawie miliona wzrosła w 2016 r. liczba osób współpracujących z firmami, które stawiają na bezpośrednią dystrybucję swoich produktów. Pomogło to zwiększyć obroty branży. Anita Błaszczak
Dla polskiego sektora sprzedaży bezpośredniej miniony rok był rekordowy. Dowód? Najwyższe w historii przychody, które zbliżyły się do 3,2 mld zł, oraz rekordowa liczba 980 tys. osób współpracujących z firmami tej branży. Było ich o 25 tys. (2,6 proc.) więcej niż rok wcześniej – wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB), do których dotarła „Rzeczpospolita". O ile w przeszłości wzrost liczby sprzedawców miał zwykle miejsce w okresie gorszej koniunktury, gdy sprzedaż bezpośrednia była sposobem ucieczki przed bezrobociem, o tyle w ostatnich dwóch latach chętnych do współpracy z firmami tej branży wyraźnie przybywa pomimo dobrej sytuacji na rynku pracy.
Firma bez pieniędzy
– Mamy atrakcyjne produkty i dobrą ofertę dla tych, którzy chcą spróbować swoich sił w biznesie i mogą to robić z dowolnego miejsca. Dajemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta