Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obecność na targach to i szansa, i obowiązek

09 maja 2017 | Ekonomia
Stoisko BZ WBK na targach w Hanowerze
źródło: materiały prasowe
Stoisko BZ WBK na targach w Hanowerze

Wystawianie się na zagranicznych imprezach to nadal jeden z najlepszych sposobów na znalezienie kontrahenta, ale też i na podpatrzenie konkurencji.

Artur osiecki

– Targi były i są dobrą metodą na znalezienie kontrahentów. Trzeba tylko umiejętnie z nich korzystać – uważa Piotr Soroczyński, główny ekonomista Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE). Co ma na myśli? – Do niedawna wśród wielu rodzimych przedsiębiorców dominowało bierne oczekiwanie na klientów na stoisku. Teraz wielu z nich robi to znacznie lepiej, wykorzystując targi do spotkania z umówionymi już wcześniej potencjalnymi partnerami. Żeby nabrać minimum zaufania, nie tylko w biznesie, trzeba się kilka razy spotkać osobiście i targi są do tego idealne – przekonuje ekspert KUKE, bo jak tłumaczy, przy kilkudniowych imprezach jednego dnia można się umówić na stoisku, drugiego na lunch, a trzeciego na biznesową kolację.

– Udział w zagranicznych targach to zdecydowanie dobry sposób na pozyskanie odbiorców, a szczególnie na pierwszy kontakt. Targi krajowe mają zaś dla nas już raczej walor prestiżowy i pełnią rolę podtrzymania kontaktów –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10744

Wydanie: 10744

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament