Ciech szuka klientów na dalekich rynkach
W Europie robi się zbyt ciasno dla polskiego producenta sody. Spółka chce się rozwijać także na innych kontynentach – w Afryce i Ameryce Południowej. Barbara oksińska
Ciech, który 85 proc. swojej sprzedaży realizuje na terenie Unii Europejskiej, pracuje nad ekspansją na dalsze rynki. Pod względem wielkości spółka z portfela Kulczyk Investments jest drugim w Europie i piątym na świecie producentem sody kalcynowanej, wykorzystywanej do wyrobu szkła. Zarząd Ciechu przekonuje, że w obszarze sody najbardziej atrakcyjne są Afryka i Ameryka Południowa i tam prowadzi działania w celu rozwijania sprzedaży. Na większe efekty trzeba jednak poczekać.
Filar strategii
– Budowa skutecznej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta