Arteon uszlachetni Volkswagena
Samochody popularnych marek chcą teraz podbierać klientów segmentowi prestiżowych aut premium. Adam woźniak
Wyjątkowo dobrą kondycją na polskim rynku motoryzacyjnym cieszy się segment aut premium. Dynamika sprzedaży prestiżowych marek zdecydowanie przewyższa wzrosty w grupie samochodów marek popularnych. W pierwszych 5 miesiącach tego roku drogie marki o największej sprzedaży (powyżej 4 tys. sztuk) odnotowały wzrosty od 23 do 35 proc. Najwyższą dynamiką mogło pochwalić się BMW, które do końca maja sprzedało 6 tys. aut.
Firmy napędzaja rynek
Sprzedaż w segmencie premium rośnie w Polsce szybciej za sprawą firm. Mają one już 71-procentowy udział w zakupach osobówek, ponadto chętniej niż klienci indywidualni wybierają samochody droższe. Takie auta kupują zarówno drobni przedsiębiorcy, jak i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta