Deszcz nagród dla „Nieustraszonej dziewczynki”
Wykonany z brązu posąg dziewczynki patrzącej w oczy byka na Wall Street zdobył najważniejsze nagrody na festiwalu reklamowym w Cannes. Polskie agencje bez wielkich sukcesów.
Posąg, który stanął na Wall Street w Międzynarodowy Dzień Kobiet na zlecenie firmy State Street Global Advisors, zdobył aż cztery grand prix (w tym to najważniejsze, czyli Tytanowe Lwy, przyznawane kampaniom przełamującym dotychczasowe standardy reklamowe), dziesięć złotych statuetek, trzy srebrne i jedną brązową.
Rzeźba autorstwa Kristen Visbal promuje przygotowywany przez State Street Global Advisors indeks, w którym znajdują się firmy o najwyższym udziale kobiet wśród kadry zarządzającej. Postawiony tam, gdzie, jak podają autorzy kampanii (nowojorska agencja reklamowa McCann), „nie da się go nie zauważyć", wzbudzał wielkie emocje i kontrowersje. Pomysłodawcom zarzucano, że niepotrzebnie wykorzystują feministyczne idee do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta