Unia walczy o nowe rynki dla swojej żywności
Tylko do jutra trwają konsultacje budżetu na promocję europejskiego przemysłu rolno-spożywczego. Do rozdania w 2018 roku jest 179 mln euro. Aleksandra Ptak
Ministerstwo Rolnictwa dało polskim stowarzyszeniom pięć dni na konsultacje nowego programu promocji unijnej żywności. A jest o co się starać, bo na projekty organizacji branżowych czeka równowartość nawet 760 mln zł.
Promocja to walka o rynki
W lakonicznym komunikacie resort rolnictwa poprosił w czwartek organizacje z branży produkcji żywności o przekazanie uwag do Rocznego Programu Prac na 2018 r. Chodzi o finansowanie z unijnej kasy akcji informacyjnych i promocyjnych unijnego rolnictwa i żywności. Kłopot w tym, że resort dał na zaopiniowanie projektu dokładnie pięć dni, wraz z weekendem.
Jak przyznaje Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka, zainteresowanie poprzednimi edycjami programu było ogromne w całej Unii. Fundusze na akcje promocyjne i informacyjne wzrosły o połowę – ze 111 mln euro w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta