Własne logo nie daje preferencji
Przedsiębiorca nie może amortyzować znaku towarowego, który wytworzył w prowadzonej działalności.
Najnowsza interpretacja Krajowej Informacji Skarbowej to zła wiadomość dla firm, które dorobiły się rozpoznawalnego logo i chciałyby zaoszczędzić na podatku. Fiskus uznał, że uzyskanie od Urzędu Patentowego prawa ochronnego do znaku słowno-graficznego nie daje prawa do amortyzacji.
Sprawa dotyczyła spółki działającej od 1949 r., która prowadzi siedem piekarni. W marcu 2017 r. spółka uzyskała pozytywną decyzję Urzędu Patentowego, dającą jej prawo ochronne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta