Dobra ocena tajemniczego klienta jest ważna
Brak kultury osobistej sprzedającego oraz manko w kasie to wystarczające powody, by wcześniej rozwiązać umowę.
Sąd Apelacyjny w Warszawie przesądził, że agentowi prowadzącemu kiosk w centrum handlowym nie należy się odszkodowanie za wcześniejsze rozwiązanie umowy przez spółkę zarządzającą galerią handlową. Były kioskarz żądał 41 tys. zł. Drugie tyle chciał tytułem świadczenia wyrównawczego, za zwiększenie obrotów kiosku.
Spółka odmówiła wypłaty tych pieniędzy. Twierdziła, że były agent nie wywiązywał się z umowy w należyty sposób. Doprowadził do niedoborów w towarze na kwotę 21 tys. zł, miał też problemy z kultura osobistą.
Spółka zawarła z agentem umowę, na podstawie której działał on nie we własnym imieniu, tylko dającego zlecenie i pod jego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta