Porządny partner pilnie poszukiwany
Tak to działa | Sprzedaż licencji umożliwia franczyzodawcy szybki rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług i wzmocnienie pozycji na rynku.
Znana marka już tak nie przyciąga jak kiedyś. Liczą się przede wszystkim warunki współpracy i zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę na lokalnym rynku.
Od półtora roku franczyzę proponuje Ziebart. To amerykańska sieć, która od ponad 50 lat rozwija się na całym świecie. Firma specjalizuje się w auto detailingu, czyli pielęgnacji samochodów.
– Sprowadziłem ją do Polski w 2013 roku, jednak franczyzę rozwijamy dopiero od niedawna. Chcieliśmy mieć pewność, że pomysł przyjmie się na polskim rynku. Najlepszy moment na rozwój franczyzowy jest wtedy, gdy własna placówka przez kilka sezonów generuje zyski. Biznes musi zarabiać, zanim zostanie zaoferowany innym partnerom. Zanim więc sprzedaliśmy pierwszą licencję, najpierw na własnej skórze przez trzy lata testowaliśmy pomysł – mówi Bartosz Liszkowski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta