Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Olszewski: możemy być liderem w monitorowaniu

17 września 2018 | Ekonomia

Będziemy światowymi liderami 
w monitorowaniu rynku mediów. 
Będziemy zbierali informacje od jednego respondenta z trzech mediów naraz 
– mówi Andrzej Olszewski z firmy Telemetria Polska, ekspert KRRiT, 
gość programu #RzeczoBiznesie.

Coraz częściej bardziej koncentrujemy się na tablecie czy smartfonie. Oglądamy, czytamy, słuchamy, a telewizor gra w tle. – To znak czasu i wyzwań, jakie stoją przed instytucjami, które zajmują się pomiarem oglądalności czy słuchalności – mówił Olszewski. Mierniki mają monitorować, z czym równolegle użytkownik ma kontakt, z jakich serwisów internetowych korzysta. – Dostaniemy informację pochodzącą od jednego konsumenta o konsumpcji kilku mediów jednocześnie. To ważna informacja dla całego rynku reklamy – ocenił Olszewski. ©℗

 

Wydanie: 11156

Wydanie: 11156

Spis treści
Zamów abonament